Love checks in

Nu har jag sett det första avsnitten av denna säsongens Ensam mamma söker. Jag tror att det kommer bli en sjukt bra säsong eftersom vissa killar verkar jättemysiga. Jag ska säga hur jag tror det kommer sluta, så får vi se om jag har rätt sedan:

Ulrika - Peter
Madelene - Marcus
Helena - Christian

Det blir spännande att se hur det slutar.

Nu håller jag på att titta på Kärleken checkar in aka Maid in Manhattan. Jag har sett den förut, men det var ett tag sen så jag ser den igen. Den lille killen Ty är väl för söt. Jag kollade upp honom, och titta, han är ju riktigt snygg nu när han har växt till sig lite. Ung och pojkaktig - inte det jag brukar gilla, men han var riktigt söt.

Tyler Posey som spelar Ty

Nu ska jag återgå till filmen, och sedan ska jag sova. Jag har en heldag i skolan som väntar imorgon.
Sov gott!
E

Postat av: Micaela

Du skulle se honom i Teen Wolf! Alltså Tyler Posey. Så snygg! Dock så mycket mer snyggare i säsong 2 ;)

Svar: åh, det förvånar mig inte. :)
Emma

2012-07-30 @ 21:46:19
URL: http://loorem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback