I want candy



Äntligen fredag! Fredag är den bästa dagen i veckan enligt mig, så himla mysig.

Egentligen borde jag plugga idag, men jag kan lika gärna göra det imorgon. Dessutom har jag redan pluggat 1½ timme efter skolan idag, så jag känner mig rätt duktig ändå.

Så istället för att plugga ska jag ha en mysig godiskväll framför tv:n (om min mage inte dör så att säga). Jag vet inte riktigt vad jag ska se på, något program eller någon film. Det lutar nog åt film.

Snart ska jag gå ner till affären och köpa lite gott, och även en kycklingsallad. Jag är för lat för att laga mat själv. Dessutom är det nyttigt, och eftersom jag ska äta godis kan man ju jämna ut det lite genom att äta lite nyttigare mat. I och för sig kan jag inte påstå att jag äter särskilt onyttig mat, men ändå. Godis är ju inte direkt nyttigt.

Jag är trött idag känner jag, så det blir nog en ganska tidig kväll för min del. Det kan ju vara bra att vila upp sig lite innan en dag full av plugg, och på söndag ska jag ju tävla, och då vill jag ju vara fit-for-fight. Jag vet inte riktigt vilken häst jag får än, det kan hända att jag får Molly ändå, men det får vi se. Annars blir det Gismo.

Nu ska jag ta och kila ner till affären, och sedan blir det slapp hela kvällen lång. Mums!

Ha en bra fredagskväll!
E

Postat av: Anonym

fredags kvällar är så härliga. Orkar hellre aldrig plugga på fredagar. De känns lite jobbigt efter en hel vecka ;)

2009-09-12 @ 11:03:44
URL: http://smultronstro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback