What a way to make a living

Jag har otroligt tur med lektionerna alltså. Vi får sluta tidigare ofta, och många lektioner är inställda - undebart.

Som idag, våran sista lektion var inställt, och dessutom fick jag reda på att jag slutar kl 11.20 imorgon. Eller slutar kanske är fel val, för vi fick en valmöjlighet: att jobba med en geografiinlämning i skolan eller hemma, självklart valde jag hemma. Och dessutom är jag klar. Jag använde tiden från den inställda lektionen med att arbeta med den. Nu slipper man ha den hängandes över sig. Nu ska jag dock jobba med fysiken och läsa bok, men man kan ju inte få allt.

Jag är på bra humör idag känner jag. Jag vet inte vad det beror på, men kanske att jag har ridning ikväll. Dessutom ska jag använda mina nya ridkläder, och sånt är alltid lite kul.

Nu ska jag mysa lite med Busan och sedan ska jag plugga och hoppas jag att mamma kommer hem snart så att jag kan få lite god mat. Hon är grym på att laga mat förstår ni. Hehe, ni borde vara avundsjuka!

E

Mollie aka Busan



Postat av: maria

åh, baby-bus! <3 jag saknar henne! :)

2009-09-01 @ 17:24:20
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja, vi har väldigt tur med lektioner just nu. Men det kommer la inte hända så ofta senare på terminen.

Ha så bra på ridningen med dina nya kläder. :D

2009-09-01 @ 18:08:59
Postat av: Emma

SVAR: Precis, man ska vara glad så länge det varar.



Tack! :D

2009-09-01 @ 18:12:25
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad söt! :D

2009-09-03 @ 16:51:30
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback