Who's gonna get cut?


Kristin Cavallari i en snygg, kort klippning

Jag hade bara en ynka lektion idag så jag passade på att klippa mig rätt tidigt förut. Kvart över ett var jag nyklippt så jag har inte alls vant mig än. Det kommer nog ta någon vecka eller så, och det är lite dumt för jag gillar inte att vara nyklippt. Det är så ovant.

I alla fall, plugg står på schemat idag, tyvärr. Jag hade gärna legat i sängen och kollat på tv hela kvällen lång, men jag är stressad som få så jag känner att jag vill ha en del gjort idag. I och för sig har jag gjort en hel del, men jag ska plugga ännu mer så slipper jag det sen.

Nu ska jag fortsätta med mitt plugg och sedan ska jag nog se på tv ändå. Jag kommer ju inte plugga tills jag går och lägger mig, som tur är.

Ha det bra!
E

Postat av: Stephanie

Hoppas att du blev nöjd med klippningen i alla fall. Det blev säkert jättefint. :) Susanne klipper alltid fint iofs. ;P

2009-09-09 @ 18:20:51
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

Jodå, nöjd är jag nog allt. Det känns rätt kort bara ;)

2009-09-09 @ 18:28:09
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: mar

Å vad roligt att du har klippt dig! =D Men det blev väl inte så kort antar jag... Eller har du gått över den gränsen nu??? Waaaaaa! Haha! =P

2009-09-09 @ 19:50:28
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: mar

Svar: Ja det var tråkigt att du missade det! =( Mår du bättre nu?? Eller stannar du hemma imorgon med?? =)

2009-09-10 @ 19:35:39
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback