You don't know what you got 'til it's gone

Jag känner att det inte är passande att blogga idag då mitt huvud enbart är fullt av massa ångest, och det vill jag inte göra er uttråkade genom att skriva om. Så för att inte bara skriva ett blankt inlägg lägger jag därför in detta otroliga klipp. Denna människa är så sjukt attraktiv. Han är grym på både gitarr och piano, och hans leénde i slutet gör att man bara smälter... Yummi!


Postat av: Stephanie

oj, ja han var väldigt bra du, och inget dåligt leende i slutet nej. ;P hehe

2009-09-22 @ 18:24:31
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

Hehe, ja! Jag sitter och lyssnar på honom konstant nuförtiden. Sjuukt het! :D

2009-09-22 @ 22:09:49
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback