Another, Another Chance


Jag håller fortfarade på att Navid och Adrianna kommer hitta tillbaka till varandra i 90210

Yay! Jag har inte halsfluss. Det är bara en halsinfektion, så jag ska bara låta det läka av sig själv.

Det var ett himla spring fram och tillbaka mellan olika sköterskor hela morgonen dock. Först fick jag träffa en vanligt sjuksköterska, sedan var jag hos en undersköterska två gånger (hehe..) som tog lite prover, och sist en läkare. Allt som allt tog väl ungefär en timme, och det är ju inte så fasligt lång tid.

Nu när jag har varit hemma har jag kollat på det senaste avsnittet av 90210, och nu blir det film, Sherlock Holmes. Efter det måste jag plugga, och lite senare kanske jag orkar ta mig till syster för lite tårta och presentöppning. I och för sig har hon redan fått min presenter, men det är ju alltid roligt att vara med ändå.

Men men, nu blir det film.
E

Postat av: Micaela

Sv: Jag kommer absolut fortfarande att skriva på min nuvarande blogg. Jag menar bara att jag kanske ska skapa en privatblogg endast för mig själv, så att jag skulle kunna skriva av mig - om saker som jag inte vill andra ska veta.



Sv2: Haha, alla har olika smak, jag själv kommer nog inte tröttna på John Tucker must die på ett bra tag! ;)

2010-04-14 @ 18:34:38
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill också ha Navide och Ade igen! Sen vill jag ha Ivy och Liam, fastän han säger att det inte kommer hända :P

2010-04-15 @ 19:00:09
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback