Each step that I take is on my way home

Okej, jag ska vara ärlig. Jag har inte börjat plugga än. Men jag ska, jag lovar. Men det är inte så att jag bara har struntat i det. Jag fick nämligen veta att mamma och Danne har krockat med bilen. De har nämligen tagit en tripp till Danmark idag, och när de hade kommit över till Sverige igen blev de påkörda. De skadade sig inte, men jag skulle vara beredd på att köra ner till Helsingborg och hämta dem. De fick dock tag i en hyrbil, så jag kunde stanna hemma. Men jag har ändå gjort mig lite smått iordning på att åka, så jag har inte hunnit plugga något.


Innan storstädningen

När jag fick veta att de hade fått tag i en bil, så kände jag helt enkelt inte för att plugga. Istället gjorde jag en storstädning hos fiskarna. Jag tog ut dem ur akvariumet, skurade rent gruset, tvättade akvariumet invändigt och utvändigt, rensade pumpen och rensade bland växterna. Så nu är det riktigt fint hos sötnosarna.

Nu när det är fixat ska jag ta och plugga lite. Jag vet inte riktigt vad det blir än, men det lutar mot svenska. Jag har nämligen muntliga svenska nationella på onsdag, och jag har inte ens börjat med mitt tal. Stress!
E

Postat av: Stephanie

Oj, vilken tur att de inte skadade sig!

Ja, kanske dags att börja med svenska muntliga! :P

2010-04-10 @ 21:22:18
Postat av: Sandra

jag borde verkligen också plugga, men jag orkar inteeeeeeeeeee :(( och det var tur att dom inte skada sig!

2010-04-10 @ 21:32:01
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ja, verkligen!

haha, ja för tusan.

2010-04-10 @ 21:43:28
URL: http://emmasol.blogg.se.
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

SV: jag har faktiskt inte hoppat något på sistonde utan bara tränat för dressyrtävlingen nästa lördag.

Men efter nästa vecka ska jag börja hoppa igen för jag tänkte tävla i hoppning den 1 Maj. så vi får se hur det går då :D

2010-04-10 @ 22:34:32
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: mar

Nämen oj! Hoppas att allt gick bra med dem!!!

2010-04-11 @ 20:36:22
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback