I don't wanna miss a thing


Jag och Wakito på den senaste hoppträningen

Helvete!

Igår kväll kände jag hur det värkte lite i halsen. När jag vaknade inatt trodde jag att den brann, för det gjorde så jävla ont. Nu har jag dessutom ännu mer ont, så jag kommer väl säkerligen bli sjuk. Great! Jag som verkligen inte borde missa något i skolan. Fan!

Sedan vill jag verkligen inte missa min hopplektion på onsdag. Jag missade ju den förra veckan eftersom jag var i Tyskland, och det var illa nog. Sen saknar jag Lady. Det var längesen jag red henne nu. Men men, jag får hoppas att det bara är falsk alarm, eller att jag inte blir så sjuk, för då går det att ignorera.

Nu ska jag kolla på film.
E

Postat av: Stephanie

Samma här, för mig har det blivit värre idag! Jag är så jävla förkyld och min hals värker som attan! Men måste fixa skolan ändå...Kan inte vara borta från skolan nu det sista. :(

Vi får helt enkelt krya på oss!

2010-04-11 @ 10:41:17
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ja, vi måste försöka! det är ju massa prov och skit nu. bläää!

2010-04-11 @ 10:48:29
URL: http://emmasol.blogg.se.
Postat av: Stephanie

SVAR emma:

Japp, det är det och det är bara typ 8 veckor kvar så nu får man fan inte vara sjuk de veckorna. Så mycket som ska göras! :(

Men det fixar ju vi!

2010-04-11 @ 11:44:29
Postat av: Sandra

Fy fan, att vara sjuk är nog något av det drygaste som finns.. Tack gode Gud att jag börjar bli frisk!

2010-04-11 @ 12:09:20
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback