I want my bed

Fy fan vad jag är trött.
Har varit igång hela dagen, och nu känner jag att jag bara vill sova. Jag borde plugga mer kemi, men jag orkar verkligen inte. Jag får ta det imorgon efter skolan istället. Jag ska nämligen inte till stallet då.

I allafall, det har gått jättebra med hästarna idag. Lady fick gå en timme i ridhuset, och då tränade jag mycket på att få henne lydig, samt i en låg form. I slutet gick hon jättefint. Då var hon mjuk och fin.

Hoppträningen gick också bra. Jag hade älskade Waktito, som jag förövrigt ska tävla med på söndag, och vi tränade bland annat kombinationer. Jag gjorde några onödiga misstag i slutet, men annars gick det kanon. Så det känns bra inför söndag nu.

Nej, nu ska jag kila!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback