My favorite girls


Ebba


Vet ni, i två helger i maj jag ska ta hand om mina två favoriter - Ebba och Alba!
Deras ägare ska nämligen iväg lite, och då frågade hon om jag ville passa sötnosarna. Självklart sa jag ja.

För er som inte vet, så är Ebba och Alba två übersöta hundar. Jag tog hand om dem när deras ägare var i Thailand för lite mer än ett år sedan. Två och en halv månader hade jag dem, och det var sjukt roligt. De var dock lite jobbiga i slutet, men över lag älskade jag att ha dem.

Hehe, tror ni har förstått det här vid det här laget, men jag älskar djur!
E

Postat av: maria

åh, gud vad roligt! jag saknar de!!!

2010-04-29 @ 18:46:27
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Fan vad roligt för dig! :D

2010-04-29 @ 18:59:01
Postat av: Sandra

Gud vad söta! :D



Svar:

Du, det ska jag fanimej också!

2010-04-30 @ 08:22:15
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback