Sick and tired



Vet ni, jag är blodgivare. Yay! Jag är sjukt glad över det. Om någon vecka eller två ska jag in för att ge blod (först måste jag så klart bli frisk), och det känns super.

Förörvirg så känner jag mig rätt död just nu. Jag har gjort mycket idag, för att vara sjuk. Jag har faktiskt struntat i filmen och pluggat istället. Kände att det var viktigast. Men nu är jag helt slut, så nu blir det film resten av kvällen.

Jag har precis kommit hem från syster också, och där blev det presentöppning och tårta. Mina presenter fick hon imorse, och det var massa smink (mascara, massa ögonskuggor, nagellack, osv), och av mamma fick hon en fin taklampa. Mysigt!

Men som sagt, nu känner jag mig mer död än levande, så jag ska ta och kolla film i hopp om att jag orkar gå till skolan imorgon. Egentligen borde jag stanna hemma, men det vore kul att träffa kompisarna. Jaja, får se hur jag mår imorgon.

Ha en bra kväll!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback