So no one told you life was going to be this way

 

Det här är nog det coolaste jag har sett. Fredrik har lyckats, igen. Han har nämligen ett klipp på sig själv när han spelar massa olika TV theme medleys. Jag har länge förundrats över hans andra klipp, men när jag idag såg denna video blev jag överväldigad. Han är seriöst grymt bra. På videon ovan spelar och sjunger han allt från Simpsons till Scrubs, och gör det dessutom ypperligt bra. Ja, jag är imponerad.

 

Nu har jag jobbat med svenska ett tag, och har kommit en bit på vägen. Jag känner dock att min fantasi är helt slut, så jag ska gå och lägga mig och sova på saken. Har förhoppningsvis nya idéer imorgon.

Sov så gott!

E


Postat av: Sandra

Men shit! Känner du den här snubben? Han är ju helt otrolig, grymt bra!

2010-04-11 @ 01:13:22
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback