Three relationships, three disasters, one last chance


Panic room              Definitely, maybe            Fantastic mr Fox

Filmer, filmer och mer filmer. Men vad tusan ska man göra när man är sjuk?!

Igår kväll såg jag som sagt Panic room, och eftersom min syster älskar Kristen Stewart, som spelar i den filmen, valde jag så klart att ha med henne på bilden. Jag har sett filmen förr, och jag älskar den.

Imorse såg jag Definitely, maybe med snygga Ryan Reynolds i huvudrollen. I think I'm in love! Eller, kanske inte riktigt, men han är ju redigt nice att titta på. I och för sig så ser han lite pojksöt ut, och det utseendet brukar inte jag gillar på killar. Det kanske är hans kropp och grymma skådespel som gör det, jag vet inte. Jag har sett filmen förr, och den är jättemysig.

Efter den såg jag Fantastic mr Fox, efter ett jävla tjöt av en som lovade att den skulle vara grym. Lite surt att jag blev besviken, för jag gillade den inte alls. Haha, men min filmsmak är ju lite speciell.

Men men, nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och klappa busan. Hoppas inte jag blir allt för yr bara. Sedan blir det väl mer film skulle jag tro, och så ska försöka orka plugga lite också.
Ha det bra!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback