Someone is missing

Vet ni vad jag undrar?! Jo, vad är det som händer med min hals?
Jag har absolut ingen aning. Mamma tror att det är halsfluss, jag är inte lika säker. Imorgon blir det ett besök hos vårdcentralen där jag ska ta lite prover. Usch, jag ser inte fram emot det. Men jag kan verkligen inte gå hemma längre. Dessutom måste jag vara i skolan på fredag. Det är jätteviktigt!

Men nog pratat om mitt tråkiga liv (höhö). Det blev ännu en film förut, Shutter Island. Den var riktigt bra. Jag älskar såna filmer, när man blir helt snurrig i slutet och inte fattar något alls. Ja, där kallar vi en lyckad film.



Nu blir det ännu mera film. Har ingen aning om vilken dock, men det löser sig nog. Jag hoppas dock att jag orkar plugga lite sen, men jag tror faktiskt inte det blir så. Men hoppas kan man alltid göra.
E

Postat av: Brita

Hoppas du blir frisk snart!

Jag lider med dig, hade halsfluss över jul det var hemskt. hoppas det bara är förkylning av något slag och att du snart är tillbaka i skolan :)

Vi har ingen historia på fredag, så vet du.

Kram

2010-04-13 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback