I see your true colors shining through


Rolf-Göran Bengtsson, en otrolig ryttare

Gud vad jag är glad!
Jag är på sånt sjukt bra humör. Haha, det är helt galet!

Jag tror att dagens hoppträning kan ha att göra med det. Det gick riktigt bra idag. Markarbetet gick kanonbra (fick massor med beröm), och hoppningen likaså.

Vi hoppade fram på ett räcke, började i vänster varv och hoppade några gånger. Sedan bytte vi varv, och hoppade några gånger till. I slutet av framhoppningen var räcket 1.10 m högt, och det kändes jättebra.

Sedan gick vi över till en kombination med tre små kryss (ca 50cm höga) med ett galoppsprång emellan, och sedan var det tre galoppsprång, och så kom en oxer. Det gick riktigt bra, fast jag måste tänka på att komma tillbaka snabbare efter hinderna. Jag slarvar lite där ha jag märkt. Vi hoppade 1.10 m på oxern också.

Som sagt, det var sjukt roligt idag, så nu lever jag som på moln känner jag.

Imorgon blir det ännu mer ridning. Vid lunchtid ska jag ut till Lady, efter det ska jag hem en stund, och sedan ska jag iväg på ännu en hoppträning. Jag har ju missat några hoppträningar nu när jag har varit bortrest (var ju i Tyskland vecka 14) och sjuk, så jag har en del lektioner att ta in. Sweet!
E

Postat av: Stephanie

Åhh, vad härligt! :D

Gött att du har hittat tillbaka till det du älskar som mest!

2010-04-21 @ 21:23:09
Postat av: Anonym

SVAR till Stephanie:

ja, det är underbart!

2010-04-21 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback