Yippee ki yay motherfucker!

Jag är på bra humör.
Jag vet inte riktigt varför (eller jo, kanske delvis), men allt känns så himla gött.
Min helg i Hjärtum har varit fin. Jag har bakat en massor; vit kladdkaka (recept), och chokladbitskakor (recept) och kladdiga chokladmuffins med vit choklad och strössel (recept). Alla tyckte det var sjukt gott, så jag är riktigt nöjd!

Igår hade jag världens pluggdag. Jag skrev på mitt projekarbete i hur många timmar som helst, och precis innan middagen kl 18 blev jag klar. Nu ska jag bara läsa igenom det, och sedan skicka in det. Kanon! Igår kväll träffade jag Vickan, och då blev det en tripp med bilen för att handla gott, och sedan snackade vi och hade roligt hela kvällen. Dessutom kollade vi på våra favoriter, Mr Bean och Die Hard. Underbart!



Idag har jag inte gjort så mycket mer än att baka. Jag var och handlade lite mat också, och så har jag hjälpt pappa i garaget, fast det gör jag i och för sig typ jämt, haha.

Idag har jag även åkt min första tur i våran husbil. Förutom att det känns som att man åker runt i en guldklimp, så känns den jättebra. Följsam och stabil - tummen upp!

Men nu ska jag spela lite på min älskade gitarr, och sedan blir det tv och plugg.
Imorgon är jag ledig, yay!
E


Våran husbil

Postat av: Stephanie

Vilken härlig helg! :D

Gott med alla kakor du bakat, man blir ju inet sugen eller så. Får ta och bakat något! ;P

2010-04-25 @ 20:19:34
Postat av: Sandra

Åh va gött att va ledig imorgon, skulle jag också vilja x)

2010-04-25 @ 21:06:01
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

verkligen! :)

ja, baka baka. det bästa är att jag inte typ har ätit nåt av det själv, och det är ju bra för min figur. :)

2010-04-25 @ 22:35:03
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha, eller hur! Skulle allt vilja testa att vara en också, funderar seriöst på att beställa vampire fangs från shock xD

2010-04-25 @ 22:57:55
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Svar Emma:

Haha, ellerhur! Man får tänka på figuren nu innan studenten så att du kommer i dina klänningar! ;P

2010-04-25 @ 22:58:27
Postat av: maria

svar: jorå, man skulle kunna kalla de kompisar. kristen spelar joan jett i "the runaways". dvs, filmen om joan jett's liv! ;)

2010-04-26 @ 10:56:47
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback