Rock 'n' roll hey!

Dag 3 - onsdag 7/4 2010



Påväg till Danmark


På färgan över till Danmark


Kaffe på färjan


Jag på färjan


Jag på färjan över till Sverige


Våran nya snygga husbil


Satte ihop ett litet kollage på min resekompis, syster

Dag 3 var var ännu en bildag. Vi startade i Lübeck, åkte två färjor och var tillslut hemma i Hjärtum igen. 60 mil.
Efter att ha varit i Hjärtum i några timmar åkte jag till Trollhättan, där jag nu befinner mig.

Igår kväll åkte jag iväg till en kompis, Sebastian. Kom inte hem förrän kl 03, och jag orkade inte riktigt blogga då.

Vad händer idag? - Jo, mina syskon + brors flickvän kommer hit på middag. Det ska bli trevligt, och senare ikväll ska jag till Peter. Gött att inte bara och sitta dega på lovet. Höhö, det är ju rätt segt. Däremot måste jag plugga mer, men det tar jag imorgon och i helgen, för idag orkar jag inte.
E

Postat av: Sandra

Va fin du är! :D

2010-04-08 @ 17:28:21
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar:

Haha, tack du! Hoppas bara att jag kommer kunna söka, min hals är fortfarande cp -.-

2010-04-08 @ 20:11:00
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback