We're going to Germany


Autobahn

Imorgon ska jag till Tyskland
.
Det ska bli skönt att komma bort lite, och dessutom vet jag att jag kommer ha skitkul. Syster och jag får egna hotellrum, och dessutom kommer vi cruisa runt i Tyskland i en egen bil, kan det bli mycket bättre?! - Nope, I'm stoked! Imorgon har vi 90 mil framför oss, och våran slutdestination är Bissendorf. Vissa tycker jag är sjuk som ser fram emot att sitta i bilen så länge, men jag älskar att åka bil och har åkt på många bilsemestrar under mitt liv, så jag tycker faktiskt inte att det är så farligt långt.

Anyways, nu ska jag duscha, och sedan måste jag packa.
Ni får ha det superbra här i Sverige under tiden, så hörs vi när jag kommer hem, vilket är på onsdag kväll. Om vi har tur har vi trådlösa nätverk på hotellen, och då kommer jag nog uppdatera. Men om jag inte får tag i internet, så får ni som sagt ha det bra här hemma.
E

Postat av: mar

Å det låter ju riktigt mysigt ju! Nästan lite avundsjuk! =P

2010-04-05 @ 09:33:59
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Håller med Mar. Jag vill också till Tyskland! Du kommer få det toppen! :D

2010-04-05 @ 12:00:00
Postat av: Sandra

Have a blast! :D



Svar:

JA, precis! Jag tycker dom nya vampyrerna verkar hel skumma, och what's up with Jeremy liksom?! Sen när vill han bli vampyr? :S

2010-04-05 @ 13:51:13
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Tove

Jätte fin blogg ! :D

Besök och kommentera gärna våran !

Kramkram :) !

2010-04-06 @ 14:02:31
URL: http://toveamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback