Is heaven everything you thought it would be?

Emmsan och jag, igår. Foto: syster

Jag hade en kanoneftermiddag/kväll med Emmsan och syster igår. På eftermiddagen åkte vi hem till Emmsans föräldrars hus och åt gott kött och färskpotatis, och kl 21 var det dags för bio - Eclipse. Filmen var exakt lika bra som när jag såg den för en vecka sen, så det var kul. Det var dessutom mindre folk på biografen, och det var skönt. Alla glor så jävla mycket när jag sitter i min rullstol - inte bara de på biografen alltså. Alla! Jag förstår inte varför det är så himla intressant. Okej, det kanske inte är så vanligt att man bryter båda fötterna samtidigt, men folk glor som att jag sitter där naken eller något. Knäppt!

I allafall, idag är det 1 augusti, och det innebär att hösten närmar sig. YAY! Jag vill nämligen ha höst nu! Det är nog första gången jag säger så, men jag vill att mina fötter ska bli bra igen. Det tar ju sån jävla tid.

Idag, och några dagar bakåt har jag kollat igenom alla True Blood-avsnitt som jag har missat - alla i säsong 3. Den här säsongen är riktigt bra, så jag längtar som en galning tills imorgon, för då kommer det ytterligare ett avsnitt. Sweet! Och vet ni, att snyggingen Alexanders Skarsgård (som spelar Eric Northman i True Blood) befinner ca 2 mil från mig just nu är helt sjukt. Han spelar ju in en film här i Trollhättan. Tänk om man skulle ramla in i honom på ica liksom. Coolt!

Nej, nu ska jag hitta på något att göra, vilket blir rätt svårt.
E

Postat av: maria

om 1½ vecka är du av med ena gipset! tänk vad fort det kommer gå till dess! du får komma på nåt du vill göra så drar emmsan och jag ut dej på torsdag så gör vi det! :)

2010-08-01 @ 16:19:10
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

"har ni aldrig sett någon i rullstol förr eller?!" gosh, jag blir så förbannad när folk glor sådär öppet. liksom inte i smyg utan verkligen råglor! THAT'S RUDE!

2010-08-01 @ 16:22:37
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback