10 december 2010


Vårat fadderbarn


Jag och Emmsan

Godkväll!
I förmiddags kom Tina hit en stund, och då pratade vi, och spelade lite gitarr. Mycket trevligt var det! Efter det gick jag hem till syster där vi tittade på Eclipse med kommentarer, och sedan hämtade Emmsan upp oss, för vi skulle åka till Överby. Där blev det mat, lite shopping (jag köpte en bok - 14 år till salu), och annat smått och gott.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att Idol ska börja (ja, jag vill höra vinnarlåten), och därefter blir det The Vampire Diaries.
E

Ps. Idag fick vi brev från vårat fina fadderbarn. Han kommer från Rwanda och heter Simon (och något jag inte kan stava till). Han hade gjort ett julkort, och sedan skrivit i det. Jättegulligt tycker jag.

Postat av: mar

Svar:

Aaa det hoppas jag med!!! =D

Ååå vad gulligt att ni fick ett julkort från fadderbarnet! Riktigt gulligt ju! =)

2010-12-11 @ 10:29:45
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Helene

Va mysigt med ett fadderbarn...

Viist var vinnarlåten bra och jag gillar JAY.

Ha en mysig lördag.

Kram Helene.

2010-12-11 @ 11:14:29
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback