18 december 2010

 

Idag har jag åkt skidor! Det är rätt galet faktiskt, men sant.

Emmsan, syster och jag åkte nämligen till Alebacken i förmiddags för att åka lite skidor. Jag var dock rätt säker på att jag inte skulle klara av det, men det gjorde jag. I början åkte jag som en riktigt nybörjare alltså, men ju mer jag åkte, desto bättre gick det. Förstår ni hur glad jag är eller?! Det är nästan ett halvår sedan jag bröt fötterna, och jag kan åka skidor. Tjohoooo!

 

Nu i eftermiddag ska vi få besök av våran morbror och hans dam, och det ska bli trevligt. De bor nämligen i Linköping, så vi träffar inte dem så ofta. Jag tror inte jag har träffat dem sen jag satt i rullstol faktiskt, och det är ju ett tag sen. Anders och Isabell kommer även hit, och syster också, så det blir nog riktigt kul.

 

Men nu ska jag kila. Ha en bra kväll!
E


Postat av: mar

Nämen gud vad roligt att du klarar av att åka skidor!!! Det är ju jätte stort ju!!!! =D =D GRATTIS!!!!!!

2010-12-18 @ 19:04:50
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Sandra

Ååååååååååååh, roligt! :D



sv:

haha, jaså? xD

2010-12-18 @ 20:06:08
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback