28 december 2010



Den här dagen kommer bli en repis på gårdagen. Jag kommer nämligen göra exakt samma sak. Sjukgymnastik nu kl 11 (ja, det här är ett tidsinställt inlägg), åka med bussen till stallet kl 12:48, rida dressyr i ridhuset och åka hem med mamma kl 16. Låter väl käckt, tycker ni inte?!

Kvällen kommer dock bli lite annorlunda, för jag kommer inte se samma film två gånger i rad. Igår kväll såg jag nämligen Million Dollar Baby - en sjukt bra film. Jag grät faktiskt floder, vilket lite otippat. Men så kan det vara ibland.

Beyond his silence, there is a past. Beyond her dreams, there is a feeling. Beyond hope, there is a memory. Beyond their journey, there is a love.
E

Postat av: Sandra

Så sjukt bra film!

2010-12-28 @ 14:08:13
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Mariama

det är väldigt bra film!

2010-12-28 @ 23:38:47
URL: http://mariamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback