Marching along as their song fills the air


Jag och syster för några dagar sedan

Det blev en timmes träning. Först tränade jag överkroppen med lite vikter, och sedan avslutade jag med Winsor Pilates 20 min workout. Jag gjorde det programmet varje dag förr, så jag kan allt utantill. Jättekul är det tycker jag.

Annars har jag städat lite, slått in julklappar, diskat, bäddat rent i sängen - ja, lite smått och gott. Lite yatzy har det även blivit, hehe. Nu ska jag dock titta på film/tv, så jag ska kila.
E

Ps. Idag vann jag i ännu en bloggtävling. Vinsten var en liten prenumeration på hästtidningen Equipage. Superkul ju!

Postat av: Hillevi

Grattis till vinsten!

Men, vad gör ni på bilden? :-)

2010-12-10 @ 11:27:43
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback