23 december 2010 - en sammanfattningslista på år '10

Just nu är jag i stallet och grejar med Lady, så jag har tidsinställt det här inlägget. Det är en liten sammanfattning av året som har gått.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tagit studenten, gått på bal, brutit fötterna, åkt ambulans, gjort en större operation.. listan kan skrivas lång.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte det, för jag har alltid en förmåga att glömma mina nyårslöften. Haha!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Danmark och Tyskland.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Friska fötter?

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
21 juni - då jag bröt fötterna.

8. Vad var din största framgång 2010
Hm, att ta studenten utan några IG kanske?

9. Största misstaget?
Att jag ställde upp i fälttävlanskursen, hehe..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkylningar samt det där med fötterna.

11. Bästa köpet?
Hm, mitt akvarium kanske?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder? Mat?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart, till exempel att ta studenten med mina underbara vänner.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Bland annat Rihanna & Eminem - Love the way you lie och The proclaimers - I'm gonna be (500 miles)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm, det har gått upp och ner, men ledsnare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte riktigt faktiskt. Tänkt positivt? Haha.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttigt.

18. Hur tillbringar du julen?
Hos pappa med familjen.

19. Blev du kär i år?
Nope!

20. Favoritprogram på TV?
112 - på liv och död och Bonde söker fru, vilka jag verkligen såg på tv:n då.

21. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst särskilt många böcker faktiskt, men den jag läser nu (14 år till salu) är rätt bra.

22. Största musikaliska upptäckten?
Hm, jag vet inte riktigt.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Grejer till gitarren.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Friska fötter (ett återkommande tema ser jag..)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Låg nyopererad på Mölndals sjukhus och väntade på en ambulans som skulle ta mig till ett annat sjukhus.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att inte ha brutit fötterna hade ju lätt gjort året bättre.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Enkel.

29. Vad fick dig att må bra?
Hästarna.

30. Ett sommarminne du inte kommer glömma från 2010?
När syster och Emmsan tog med mig till stranden - jag hade både fötterna gipsade och satt i rullstol. Det var en intressant historia vill jag lova.


Postat av: Sandra♥

Sv: Bara bra :)

2010-12-23 @ 10:26:45
URL: http://somestjarna.blogg.se/
Postat av: mar

Nu får vi verkligen hoppas att 2011 är ditt år! Vi får verkligen fira som as på nyår att 2010 är ÖVER!!!!! ;P

<3

2010-12-23 @ 10:56:39
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: ida - life by ida

vad tycker du om dom senaste bilderna i min blogg. Skriv vad du tycker, det betyder mycket :)

2010-12-23 @ 11:31:24
URL: http://tyypiiida.blogg.se/
Postat av: maria

"samt det där med fötterna". "jag ser att det är ett återkommande tema". HAHA! men du har ju en blllllåååå kllllocka i taket! ;)



stranden var verkligen en intressant historia. herre min gud! :p



hoppas på ett bättre 2011 för fröken fräken alltså! :)

2010-12-23 @ 13:00:31
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback