7 december 2010


Vi åt frukost, gott! (systers frukost)


Syster


Denna tröjan ska jag få av syster i julklapp - 199 kr på Cubus


Vi läste tidningen, och hittade denna roliga meningen i en insändare - haha!

Hej!
Den här dagen började ju bra, jag försov mig. Haha! Jag vaknade kl 08:55, och syster skulle komma och hämta mig kl 09:00. PANIIIK! Men jag hann faktiskt, jag är snabb.

Syster och jag åkte iallafall och shoppade. Jag köpte nya svarta jeans, två svarta tights och en blåvit-randig tröja. Kanoners! Tröjan ska jag dock få av syster i julklapp, så jag får vänta lite med att använda den.

Efter shoppningen hälsade vi på Isabell på jobbet. Hon fyller nämligen år idag (grattis!), så var där och lämnade en liten blomma. Sedan åkte vi till Vianor för att fixa hjulinställningen på Isabells bil (som vi hade), och sedan åkte jag och lämnade syster. Om några timmar ska jag hämta Isabell på jobbet, och då ska hon få en till liten överraskning. Tjoho!

Senare kommer det upp ett klipp på mig när jag gör en cover. Vilken låt det blir får ni dock veta sen.
E

Postat av: Sandra

Åh, du klarar att köra bil nu? :D

2010-12-07 @ 17:17:38
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: haha, jag har säkert läst det men inte lagt det på minnet :P

2010-12-07 @ 17:33:59
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Helene

God frulle = ))

Jag älskar RANDIGA kläder !!

Ha en bra kväll.

Kram Helene.

2010-12-07 @ 19:30:28
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback