Children of the Damned

 

Jag älskar The Vampire Diaries! Att jag inte har följt den från början. Idag såg jag det senaste avsnittet Children of the damned, och det var otroligt bra, vilket inte är konstigt. Jag gillade dock inte slutet. Jag måste ju vänta en hel vecka innan jag får se vad som händer. Gah!

 

I allafall, igår red jag inte för jag hade avbokat min hopplektion. Jag hade tyvärr för ont. Och eftersom Henri kom efter jobbet så bloggade jag inte under kvällen. Nu befinner jag mig i Hjärtum hos far. Det känns knäppt, för jag har inte varit här på massa helger. Hoppas jag inte ångrar mig för att jag åkte hit.

 

Idag är i allafall mina planer få. Jag ska mest bara äta middag med pappa och Anne, och sedan får vi se vad som händer. Jag tror att jag kommer stanna hemma, men det gör inte så mycket.

 

Men nu ska jag titta på Glee.

E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback