Galloping hard on the plains

Våran kära bil

 

Den här snyggingen till bil (ignorera att den är grymt smutsig, den brukar vara skinande ren) har jag kört i helgen. Eller ja, jag kör alltid den när jag är hos pappa. Jag gillar den bilen alltså, massor. Det är den första bilen jag körde efter att jag hade tagit körkort. Sweet! För de intresserade är det en 6-växlad Volvo V70 2,4 Diesel.

 

Nog snackat om bilar. Jag är klar med fysiken och har nu börjat plugga historia. Jag har nämligen historiaprov på tisdag, så nu gäller det att plugga.

 

Om ca en timme kommer mor och hämtar mig, och sedan åker jag till Trollhättan igen. För mig ser nästa vecka ungefär ut såhär:

 

Måndag: Skola + plugg.

Tisdag: Skola + rida Lady + eventuellt rida dressyrlektion.

Onsdag: Ledig! Rida Lady.

Torsdag: Skola + hopplektion.

Fredag: Skola + kolla balklänning + kalas (+ kanske rida Lady eller Aron)

Lördag: Lov! Inget planerat.

Söndag: Hopptävling.

 

Haha, det var min första veckolista. Det ser ungefär ut som en vanlig vecka, i allafall det med skolan och att rida Lady.

 

Men nu ska jag ta och packa lite smått, och sen ska jag nog spendera lite tid med min far.

E


Postat av: Viktoria

Svar: Tack :)

Detsamma :)

2010-02-14 @ 17:08:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Henri

Dagens YouTube klipp är bara för dig baby <3 Du vet vart du hittar den ;-)



(Och ni andra som tjuvläser... Finnen.se)

2010-02-14 @ 18:23:58
URL: http://www.finnen.se/
Postat av: Stephanie

Jippi, snart är det lov! :D

2010-02-14 @ 19:01:02
Postat av: Micaela

Sv: Ja du måste se den! :D

2010-02-14 @ 19:43:31
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback