I do not want to die inside just to breathe in


Mitt akvarium med lite nya växter


Sune nr 2

Godkväll!
Dagen blev som planerad, först var jag i skolan, och sedan gick jag och fikade med Sara och hennes kompis Emeli (mycket trevlig tjej). Det var riktigt mysigt, och maten/bakelserna var grymt goda. Jag hämtade även ut mina p-piller, och dessutom köpte jag en ny Sune + lite växter. Sune har mycket mat nu, för akvariumet har ju varit utan mal i en vecka. Hoppas att han kommer trivas hos mig i allafall.

Nu måste jag tyvärr plugga. Jag känner inte alls för det, men ibland måste man. Hoppas att något fastnar.
E

Postat av: Stephanie

Vad fint akvarium! :D Måste ju komma och se det snart! :P

Plugg är tråkigt som fan just nu och inget fastnar. Känns som man bara läser lite i kemiboken men inget fastnar.

2010-02-10 @ 19:49:44
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

haha, det är inte så mycket att se direkt ;P

ja, usch! jag kommer vara så död på fredag. inte en chans att jag klarar det..

2010-02-10 @ 19:54:17
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback