I feel the spirit



Jag tror det spökar här hemma i Hjärtum
. Haha, inte för att jag tror på spöken, men det har ändå hänt rätt skumma saker när jag har varit här.

  • För det första: När jag kom hit så låg inte fjärrkontrollerna till tv:n så som jag hade lagt dem när jag lämnade dem sist gång. Dessutom var boxen igång. Jag ser ALLTID till att ha sängt av den när jag åker härifrån. Det kan ju ha varit någon annan som har tittat på tv här uppe på övervåningen, men när ingen av oss barn är här så används bara tv:n där nere.
  • För det andra: Imorse när jag skulle borsta tänderna var toadörren stängd, och jag puttar alltid igen den, utan att stänga med handtaget. Ingen annan använder badrummet uppe eftersom vi har ett större på nerevåningen.
  • För det tredje: När jag gick ner och fikade för en stund sen lämnade jag tv:n på. När jag kom upp igen var boxen avstängd.
Alltså det här är lite spooky tycker jag. Det finns säkerligen en logisk förklaring till allt, men ändå. Lite läskigt är det allt.

Nu ska jag packa, för kl 16 rullar vi till Trollhättan.
E

Postat av: Stephanie

Läskigt! Jag tror att det spökar hos er. :P

2010-02-07 @ 15:29:03
Postat av: Micaela

Oj jag får rysningar av det där :O :P



Sv: Jo, det är kanske svårt att lära sig teckenspråk, men anstränger man sig mer än vanligt så kanske det blir lättare att lära sig då. Men det varar från person till person ;b Jag har inte tänkt på att fråga min mamma om det. Varje gång jag tänker fråga, så glömmer jag alltid det i nästa ögonblick. Men jag ska försöka komma ihåg att fråga mamma om det när jag kommer hem igen till sportlovet.

2010-02-07 @ 15:35:42
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Vera

SV: 10 år. :)

2010-02-07 @ 15:40:04
URL: http://lillaveras.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

haha, jaså du. men det är lite spooky faktiskt :P

2010-02-07 @ 17:58:52
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Svar Emma:

Ja, det låter lite läskigt.

2010-02-07 @ 18:09:03
Postat av: mar

Nämen gud vad läskigt! Jag tor definitivt att det spökar! Hehe! Btw så kunde jag inte hålla mig utan började kolla på vampier diaries! Jag skäms över att medge det, men det var ju en grymt bra serie! =D

2010-02-07 @ 19:37:56
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback