Only fools and horses

I hagen i januari

 

Under förmiddagen har jag varit i stallet och ridit Lady. Hon gick bättre idag än hon gjorde igår. Idag lyssnade hon mer på mig, även om hon inte riktigt ville sakta av när jag ville det, hehe. Som sagt behöver hon lära sig grunderna i hoppning, så idag blev det markarbete; bommar, cavaletti och så vidare. I början var hon lite tveksam, men efter ett tag gick det riktigt bra. I slutet hoppade vi ett lågt hinder på 50 cm också. Det gick riktigt bra för hon var inte lika osäker som hon var igår. Brabra!

 

Nu ska jag åka handa lite gott med syster, och sedan måste jag plugga.

E


Postat av: Leia ♥

Ja, det undrar jag också :S

2010-02-24 @ 16:42:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ebba

sv: haha nej precis ;) man säger sväng och sen efter typ en timme så svänger det ;)

2010-02-24 @ 18:08:17
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback