Sunday, I'm tired

Godmorgon!
Jag känner verkligen inte för att ha söndag idag. Lördag hade varit mycket härligare, men icke sa nicke.

Idag ska jag plugga lite, om jag ens orkar börja. Det brukar bli så att jag börjar plugga när jag har kommit till mamma istället, men jag ska försöka få gjort något här i Hjärtum i allafall. Annars ska jag inte göra så mycket. Titta på tv, lyssna på musik, vila och sånt där.

Nu har jag precis varit nere och ätit frulle. Vi har alltid massa knepiga samtalsämnen på mornarna här, och idag pratade vi om bland annat förlossningar. Haha, rätt intressant ändå.

Men nu ska väl jag ta och titta på lite tv.
E

Postat av: Sandra

I agree, Lördag hade varit mycket bättre!



SVAR:

Hahahaha, det är ju iofs sant ;D

2010-02-07 @ 10:55:47
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Mm, man orkar aldrig att plugga. Speciellt inte när det är nära ett lov.

2010-02-07 @ 11:40:34
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ellerhur. då är det extra segt. synd att vi har kemi nu bara :/

2010-02-07 @ 11:58:03
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

SV: hahah, ja det var tur att det bara var en dröm! :)

2010-02-07 @ 12:26:43
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Svar Emma:

Japp, det ligger äver en hela jävla tiden.

2010-02-07 @ 12:43:47
Postat av: Micaela

Sv: Även om jag inte kan höra någonting så har jag ett jättebra liv som döv. Jag har många döva kompisar som jag umgås med. Självklart är det tråkigt att jag inte kan höra, men jag måste erkänna att det är lite skönt ändå trots allt. Man slipper ju höra bebisar skriker, åskan på nätterna så att man kan sova gott utan att störas osv. Och ang filmer, så är det inget problem alls. Alla döva kan se på filmer (förutom musiken och skådisars röst) också, inte bara hörande. Och de flesta verkar tro att vi döva är stumma och inte kan prata, men så är inte fallet alls. 99% av oss har egentligen inga fel på våra röster, det är bara det att vi aldrig har hört oss "prata" eller aldrig har hört våra egna röster. Döva är handikappade för att vi inte har hörsel, men det roliga är att flesta av oss INTE ser oss som handikappade (jag är en av dom).

2010-02-07 @ 12:45:42
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Micaela

Oj, jag skrev fel på meningen "man slipper ju höra bebisar skriker". Jag menar skrika, inte skriker xD

2010-02-07 @ 12:47:24
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback