Today was a good day!

Då var jag hemma efter en fullspäckad dag.

Först blev det som sagt shopping.


Jag                                          Syster

Sedan åkte vi till syster. Där slängde jag på mig lite ridkläder, och sedan åkte jag och red Lady. Även idag blev det bommar, och det gick jättebra. Hon känns bättre och bättre för varje dag, och det är superkul. Får hoppas att den goda känslan håller i sig.

När jag var klar hos Lady åkte jag till syster, och där åt vi mat. Sedan åkte vi till min hopplektion, och även den gick bra. Här under kommer några klipp.

Framhoppningen

 

En liten bana på fyra hinder

 

Jag rider Waktio förövrigt. Riktigt härlig häst. Drömhäst! Han var dock lite väl på idag, men det var rätt kul. Hade han varit aningen mer avslappnad hade det känts bättre. Men jag ska inte klaga, är riktigt nöjd.

 

Nu ska jag vila, eller sova. Jag har inte bestämt mig än.

Godnatt på er i allafall!
E


Postat av: Stephanie

Ojoj, ja vilken fullspäckad dag du har haft idag. :D Det är skoj!

2010-02-25 @ 21:51:06
Postat av: Fanny

hihi ja :$



du och din syster är sjukt lika! är ni lika gamla?

2010-02-26 @ 20:55:02
URL: http://fannybillefalt.blogg.se/
Postat av: Fanny

JA! spec på den bilden :)

2010-02-27 @ 14:30:54
URL: http://fannybillefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback