When the roof cave in and the truth came out

 

Yes, det blev ännu en film. Bring it on 5, för att vara exakt. Den var rätt bra. Typisk Bring it on-film, men ändå bra.

 

Eftersom jag är ledig imorgon är jag kvar i Hjärtum. Jag körde hem syster förut, men åkte sedan tillbaka hit. Pappa är inte hemma, så jag är ensam. Det är skönt, för det har jag inte varit på evigheter. Sweet!

 

Imorgon ska jag till stallet och rida Lady. Jag får ju passa på nu när jag är ledig och dessutom har bil. I och för sig ska jag dit när jag har skola också, men det är ju extra bekvämt nu när jag är ledig.

 

Men nu ska jag njuta av ensamheten genom att klinga lite på min gitarr, sen blir det mer film.

E


Postat av: Stephanie

Håller med, typiskt bring it on film men som du säger ganska bra.

2010-02-28 @ 20:02:38
Postat av: Anonym

samma här :) tog en liten tripp med bil, nu är vi hemma och ska mysa :)



sössa gött !

2010-03-01 @ 00:03:39
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback