You make me feel

Wakito och jag på en tävling för några veckor sedan

 

Jag har precis kommit tillbaka från en dressyrlektion. Jag hade Wakito, och det gick faktiskt väldigt bra. Han lyssnade finfint på mig och han kändes väldigt avslappnad. I vanliga fall är han spänd och lite hetsig, men idag var han mer lugn och fin, så det var väldigt kul. Idag fick jag dessutom veta en rolig nyhet, jag ska nämligen byta ridgrupp igen. Den här gången ska jag börja i en hoppspecial för en ridlärare som heter Claes (den jag ville rida i från första början, men som tyvärr var full då). Jag ska rida kvar i min grupp ett litet tag, och så börjar jag i den nya vecka 10. Kulkul! Lite synd att jag verkligen har börjat gilla min nya grupp nu bara, men den andra gruppen kommer säkerligen vara rolig den med.

 

Nu ska jag titta på The Vampire Diaries, som går på 6:an, samtidigt som jag ska plugga.

Ha en bra kväll!
E


Postat av: Sandra

Dubbelavsnitt, woho! :D

2010-02-11 @ 20:50:43
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Sv; okej, ja med =)

Vad ska du göra imorgon?

2010-02-11 @ 21:01:19
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Stephanie

Hmm, jag får nog ta och kolla upp den där serien. Ni snackar ju om det hela tiden. Så nu är det nog dags! ;D

2010-02-12 @ 09:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback