Behind every great love is a great story

Godkväll!
Haha, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag bara suddar ut allt hela tiden. Jag har precis tittat på The Notebook, så nu är lite, jag vet inte.. full av kärlek antar jag.

I alla fall, dagen har varit bra. De två lektionerna i skolan var över på nolltid, så då var det bara hem och ta på sig ridkläderna för att åka till ridskolan och ha hopplektion. Jag hade Wakito (som jag ska ha på tävlingen på söndag), och tack gode gud att jag fick rida honom idag. Det tar ett tag innan man kommer på honom, så det var skönt att jag fick luska lite på hur man rider honom. Men i alla fall, idag hoppade vi två hinder med tre galoppsprång emellan, och det gick bra. Vissa språng var lite okontrollerade, men i stort sett så gick det bra. Han hoppar fantastiskt den hästen, och det ska bli kul att hoppa honom på söndag. Spännande!



Ikväll har jag som sagt tittat på världens underbaraste kärleksfilm, The Notebook. Den är så fantastiskt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag älskar den helt enkelt.

Nu ska jag kolla runt lite, ovh sedan får jag se vad jag hittar på. Jag kanske går och lägger mig eller något.
Ha en bra kväll i alla fall!
E

Postat av: Sandra

Den är verkligen underbar den filmen! :)

2010-01-28 @ 22:29:29
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

ååh, älskar också the notebook!



SV: ja, tror min och erics "saga" tar slut i helgen..

2010-01-28 @ 23:00:07
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV; Hahahahaha, well a girl gotta do what a girl gotta do - och jag älskar ju musik så! :D



Jo, han dog i sommras ;/

2010-01-29 @ 08:53:30
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: jo, det är rätt så tråkigt. Han var och är min första kärlek. Men 3 år tillsammans med en heldel bråk gör att gnistan tar slut.

2010-01-29 @ 09:45:01
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback