Blog award!

Jag har fått en blog award av min underbara syster.

Tack sötnos! (O)

 

 

Med utmärkelsen följer vissa regler, och reglerna är:

- Thank the person who nominated you for this award.

- Copy the award and place it on your blog.

- Link to the person who nominated you for this award.

- Tell us seven interesting things about yourself.

-  Nominate seven bloggers.

- Post links to the seven bloggers you nominate.


7 stycken sanningar om mig:
  • jag är galet kär!
  • jag sover oftast naken, höhö.
  • jag blir stressad för minsta lilla grej, vilket gör att jag gillar att ha saker planerade in i minsta detalj.
  • jag ångrar att jag valde naturvetenskap på gymnasiet. istället borde jag ha valt en inriktining med hästar, eller varför inte musik?!
  • jag äter p-piller, och har gjort det i drygt ett år.
  • jag har otroligt svårt för att öppna mig inför folk.
  • jag älskar att sova.

I nominate:
Mar
Sandra
Jenna
Mikaela
Hm..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback