Fishy, fishy, fishy!

 

Åherregud! Jag köpte fiskarna igår, och jag har redan fått yngel. 8 stycken små Black Mollies har jag hittat hittills, och det finns säkert fler i akvariumet. Jag har flyttat de till ett separat ställe, för annars äter de andra fiskarna upp dem.

 

På tal om fiskar så har jag flyttat Charlie. Han mådde dåligt, så numera bor han hos systers 3 fullvuxna guppys. Där trivs han finemang.

 

Men men, nog snack om firrar. Idag har jag såklart varit i skolan och haft massa tråkigt lektioner. När skoldagen var slut åkte jag direkt till Göteborg för att hämta pappa på jobbet, och sedan åkte vi tillbaka till Trollhättan. Jag har inte hunnit göra så mycket mer, för jag har fått greja med fiskarna i några timmar.

 

Nu ska jag äta, och sedan måste jag plugga lite.

Ha en bra kväll!
E


Postat av: Stephanie

Hihi, fan vad kul! Men det är ganska sjukt alltså! ;D

Nu har du fler fiskar att döpa. ;P

2010-01-18 @ 20:23:42
Postat av: Emma

SVAR:

ja, ska nog vänta och se vad det blir för kön först ;)

2010-01-18 @ 21:39:36
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: maria

tänk, nu har du också en massa fina yngel att ta hand om! emmsan sa att hon gärna kunde adoptera några när de blivit lite större ifall du tyckte att du fick för många fiskar i ditt akvarium! hon har ju funderat på att köpa lite vänner till charlie så att han ska slippa vara så deprimerad! :)

2010-01-20 @ 08:21:02
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback