He's got it!

Egentligen skulle jag ha åkt skidor nu, men eftersom jag känner mig stressad stannar jag hemma och pluggar. Jag har tänkt att försöka få klart inlämningen idag. Jag har en del kvar, men det ska jag nog kunna klara av.



Just nu ligger jag i sängen med mina böcker bredvid mig, och småkollar på So you think you can dance. Jag blir så avis på de grymma dansarna när jag ser dem att jag vill börja ta massa danslektioner, men det blir ju så klart aldrig av. Haha, inte för att jag skulle bli hälften så bra som de är, men bättre än vad jag är nu i alla fall.

Men nu ligger mina böcker och blänger på mig, så jag får ta och börja plugga.
E

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

usch för att plugga.

SV: filmen var grymt bra faktiskt. har lust att kolla på den igen ikväll men jag vågar nog inte :P

2010-01-09 @ 14:02:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback