Hopptävling

Aj!
Dagens tävling gick inte så bra. Först blev det massa vägringar, och sedan ramlade jag av. Det var helt och hållet mitt fel, så det tar jag på mig själv, men ändå - onödigt.

När jag ramlade av hörde jag något knaka till, och nu har jag grymt ont. Får hoppas att det inte är något allvarligt, men det är det nog inte. Har bara lite ont.

Henri var med idag, det var väldigt uppskattat. Syster var också med, men det brukar hon ju vara. Snällt tycker jag.

Jag orkar inte lägga upp någon bild nu för jag har rätt ont, men det kanske dyker upp någon senare.

Nu ska jag vila!
E

Postat av: Sandra

Åh, hoppas det går över ;/



Svar:

TACK! :D

2010-01-31 @ 14:56:47
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Usch, fy fan! Hoppas att det går över snart!

2010-01-31 @ 15:29:57
Postat av: mar

Nämen usch då! Du får ta det lite lugnare tycker jag! Hoppas att det inte var något allvarligt!!!!!

2010-01-31 @ 18:48:53
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback