I've been sitting and waiting for your green light


Jag och hopposäkra Hedda på hopplektion i november 2008

Torsdag!

Jag har längtat som en galning till denna dagen. Jag har nämligen ridlektion på torsdagar. Haha, vilken nörd jag är. Men nu var det faktiskt ett tag sen jag red (i måndags), och det tycker jag är lite drygt. Så nu blir det mycket ridning. Jag ska rida varje dag till och med söndag, och det ska bli riktigt kul. På söndag ska jag ju förövrigt tävla igen, och jag får min lilla älskling Molly.

Denna gång satsar jag på att rida felfritt, och dessutom ska jag se till att inte slarva med simpla grejer, som galoppen. Det ska jag fokusera på på dagens hopplektion, rätt galopp, noggrann ritt och felfri runda. Min syster ska följa med, och då filmar hon, som om ni kikar in lite senare så kanske det finns något klipp när jag hoppar.

Men nu måste jag kila. Jag ska snart åka och hämta syster, och sedan är det hopplektion som gäller.
E

Postat av: Sandra

Svar: TACK! :D

Nja, det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra :)

2010-01-14 @ 18:08:36
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback