One Tree Hill

Brooke och Alexander från det förra avsnittet "Weeks go by like days"

 

Yes, jag är tyvärr hemma idag också. Är bättre än igår, men kände att det är bäst att stanna hemma idag också. Vi har ändå typ inga lektioner så. Jag har galet ont i huvudet idag, och så är jag så himla trött, även om jag sov 12 timmar inatt. Galet!

Men i alla fall, jag har precis sett det senaste avsnittet av One Tree Hill, nämligen Family affair. Det var riktigt bra, som alltid. Dagens avsnitt bjöd på otroligt mycket drama, men det var rätt kul ändå. Lite halvkomiskt sådär. Den nya killen Alexander tycker jag är riktigt härlig. Han kommer vara med i de resterande avsnitterna av säsong 7, och det gillar jag, för han verkar ju vara en rolig filur.

 

Men nu ska jag... Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vila, sova? Något åt det håller i alla fall.
E


Postat av: Sandra

Usch va jobbigt att du inte mår bra, hoppas det blir bättre ! :)

2010-01-26 @ 13:47:33
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Nej, vi hade inte något viktigt typ. Det var nog smart att vara hemma idag också. Men vissa är inte så smarta. ;P Men är ju ledig imorgon så det gör ju inget.

2010-01-26 @ 15:43:10
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

man kan inte vara smart jämt ;)

japp, och på fredag också ju :)

2010-01-26 @ 16:37:33
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback