Take it slowly, a step at a time

Syster och Mauna, en ny häst

 

Jag hade förväntat mig att ha Elliot idag, men istället fick jag Pontus. Först blev jag lite besviken, för jag hade sett fram emot att rida Elliot, men när jag väl hoppade upp på Pontus kändes det bra igen. Det var en otroligt nyttig ridlektion, för jag fick jobba väldigt mycket med att samla och hålla hästen lydig, och det tycker jag alltid är viktigt att träna på.


Hopplektionen gick i alla fall bra. Inget språng var dåligt, och de flesta var bra, så jag är nöjd. Det var riktigt längesen jag red Pontus, så det var lite roligt också. Här under kan ni se ett litet klipp när jag hoppar.

 

 

Men nu ska jag kolla på tv och plugga lite.

E


Postat av: maria

mauna var så himla söt! <3



svar: no problem! och yes, det är den med nikki reed! :)

2010-01-14 @ 21:04:59
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Nu känner man igen sig ju, när du visar dina häst bilder och filmer! Haha! =D

2010-01-15 @ 13:27:59
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback