Thanks for the memories

James Arness

Bruce Boxleitner

 

Jag har spenderat hela dagen med att titta på världens underbaraste serie - Familjen Macahan. Det är så jävla bra! Jag längtar som tusan tills den andra säsongen kommer ut, för den ska jag bara ha!

 

På den övre bilden har vi killen som spelar Zebulon "Zeb" Macahan (innan inspelningen av serien), på bilden under har vi han som spelar Luke Macahan (efter inspelningen av serien). Det syns att det är dem, men man får allt titta extra noga för att känna igen dem.

 

De är i alla fall mina favoriter i serien, och förövrigt så lever båda fortfarande. James fyller snart 87 och Bruce 60. Det är riktigt coolt, och det hade varit grymt om man kunde träffa dem. Det kommer såklart inte ske, men drömma kan man alltid göra.

 

Nu ska jag vila igen, för mitt huvud vill inte samarbeta idag. Så fort jag står upp blir jag snurrig som tusan, så det blir att ligga kvar i sängen. Där snurrar det inte lika mycket i alla fall.

 

Ni får ha en bra kväll!

E


Postat av: Anonym

hoppas du haft en nice dag tjejen! :)

2010-01-25 @ 22:23:51
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen!

SV: eller jag har nog sett det på tv någon gång men bytt kanal :P

2010-01-26 @ 09:33:34
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback