Tuesday

Jag hade haft det underbart mysigt hos syster. Hon bakade muffins och gjorde pizza, så nu är jag galet mätt. Det är lite illa, för jag ska snart äta mat här hemma hos mamma. Men men, det ska jag nog orka.

Efter maten ska jag först hem till Hjärtum och hämta mina skidor (ska eventuellt åka skidor i helgen), och sedan ska jag till Henri. När jag kommer hem imorgon ska jag direkt iväg och rida en av de hästarna som jag ska bli medryttare till, så jag kommer inte blogga på ett tag.

Ni får ha en trevlig kväll, och en bra morgondag.
E

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

SV: usch nej. jag kommer nog aldrig ta körtkort. superläskigt att köra ju.

2010-01-06 @ 18:48:04
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback