You gotta go there to come back

Det var inte kul hos tandläkare. Eller kul är det väl aldrig, men jag fick inga roliga besked. Jag har precis bytt tandläkare, och han sa att mitt bett är åt helvete. Okej, han formulerade sig inte riktigt så, men det var inte bra i alla fall. Han skulle tydligen diskutera med några käkkirurger på NÄL, och sedan får vi se vad som händer. Hoppas det inte blir någon mer operation bara. Tusan då, jag som hade hoppats att jag skulle vara klar inom en snar framtid, men nähä, inte det.

Jaja, nu ska jag diska, och sedan ska jag väl plugga lite.
E

Ps. För att pigga upp inlägget slänger jag in ett klipp på Krista Nicole - en bra sångerska från youtube. Enjoy!


Postat av: HANNAH!

Åh tack :) Ja visst är den, fungerar även till det mesta :)

2010-01-27 @ 16:22:29
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: mar

Nämen usch! Är det samma tandläkare som sa att Maria inte fick ta ur sin??

2010-01-27 @ 16:59:38
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Men usch, stackare! :(

Hoppas att det löser sig.

2010-01-27 @ 17:23:05
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Åh, din kommentar var inte lite härlig att läsa! Tusen tack! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, haha... känns verkligen superkul att få höra så mycket fint i en och samma kommentar! :)



Vilken underbart vackra bilder du har i din header!

2010-01-27 @ 19:36:27
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback