It all begins ... With a choice

 

Jag såg som sagt Eclipse igår, och den var hur bra som helst. Jag förstår inte hur man kan lyckas göra tre filmer i en filmserie så bra. Det är helt sjukt, men de har lyckats. Nu får vi hoppas att Breaking Dawn-filmerna håller måttet, men det tvivlar jag inte en sekund på.

 

Vet ni, så glad som jag var igår har jag inte varit på jättelänge. Det var så kul att komma ut med syster och Emmsan, och att gå på bio, och att inte fatta att jag ska gå på toaletten när jag redan är inne i badrummet (höhö). Ja, det var riktigt roligt.

 

Idag har jag dock världens skav från mitt ena gips. Det gör så ont att jag inte vet vad jag ska göra. Det är nästan så att jag behöver åka in och byta gips, men jag får nog avvakta lite till.

E


Postat av: Sandra

Åh, vad glad jag blir av att läsa det här! :D



sv:

Mja, dom var lika.. fast ändå inte, måste nog erkänna att Life as a House var bättre på något vis ;D

2010-07-25 @ 13:58:44
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Vad roligt för dig! :D

2010-07-25 @ 14:54:26
Postat av: Josäfin :>

Åh, Eclipse var så sjuukt bra O.O

2010-07-25 @ 19:50:02
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback