When you can live forever, what do you live for?

Taylor Lautner

 

Ikväll ska jag se Eclipse på bio för andra gången, i rullstol även denna gång. Det ska bli trevligt att kunna vila ögonen på bland annat Taylor Lautner och Robert Pattinson (även om jag inte tycker att Rob är så snygg i den här filmen, han är mycket snyggare i Remember Me). Taylor Lautner å andra sidan är en riktig hunk i Eclipse. Fast jag tycker nästan att han är lite för biffig. Nog för att jag gillar armar, men det kan bli för mycket muskler. Men jaja, snygg är han i alla fall, lillen. Man kan inte tro att han är yngre än mig. Hehe.

 

Anyways, nu ska jag titta klart på friidrotten, och sedan blir det antingen True Blood (håller på att kolla igenom alla avsnitt som jag har missat i säsong 3) eller film.


Postat av: Viktoria

Svar: HAHA ja jag med ;)

2010-07-31 @ 16:44:54
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: i

Tjena bruden!

Vilken super fin blogg du har :)

Allt bra idag?

Hoppas du får en extremt fin Söndag!



Kika gärna in i min blogg & följ .. Skulle betyda allt!



PUSS & KRAM

// Pyjjamashallon :)

2010-08-01 @ 11:10:35
URL: http://pyjjamashallon.se
Postat av: Isabell

Jag älskar eclipse!!!!

Den är så sjukt bra, tycker den är bättre än dom andra två. Och Taylor Lautner är så sjukt snygg :D

Kolla gärna min blogg, ha en bra dag :D

2010-08-06 @ 14:03:09
URL: http://isabellduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback