Couldn't ask for a better ending

Taget med min mobilkamera, därav kvalitén


Jag är så sjukt nöjd med dagens två ridpass. Lady gick kanonfint. Idag blev det ett hoppass, och det var otroligt positivt. Hon hoppade jättefint, och idag höjde jag hindrerna lite. 80 cm hoppade hon i slutet, och det är inte fy skam. (För att jämföra, i början vägrade hon över bommar som låg på marken...)



När jag var klar hos Lady hoppade jag in i våran underbara Volvo, och så körde jag till min ridskola. Det var dags för terminens sista hopplektion, och det kan faktiskt inte ha gått mycket bättre än vad det gjorde idag.
Mauna (hästen jag hade) gick hur fint som helst.

Idag hoppade vi en bana, och eftersom det var sista gången så gjorde vi det lite roligare genom att hoppa på tid. Först hoppade vi igenom banan en gång (banan bestod av 9 hinder, inklusive en kombination med ett galoppsprång emellan), och sedan var det dags att tävla (att helt enkelt få bäst tid utan nedslag eller vägringar). Vet ni, jag vann! Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så bra, men det gjorde det visst. Jag började med ett ganska raskt grundtempo, och sedan höll jag det. Det funkade visst bra, för jag var felfri, och dessutom 5,5 sekunder snabbare än 2:an. Mm, inte illa.

Men nu är jag rätt trött alltså. Men inte kan jag vila. Först jag ska göra rent hos mina yngel, sedan ska jag duscha. Sen kan jag vila, och det ser jag fram emot.
E

Postat av: Sandra

Nice, grattis! :D



btw, har du kollat på Pretty Little Liars? Om inte, gör det! :)

2010-06-16 @ 20:45:53
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gör det! :D

2010-06-16 @ 23:10:44
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tack visst är han det! :)

2010-06-17 @ 17:29:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Grattis :)



Svar: Har inte tagit dom själv utan har hittat de på iheartit.com :)

2010-06-17 @ 19:30:25
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback