FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

 

Gårdagen var ta mig fan helt jävla underbar! Lätt en av de bästa dagarna i mitt liv. Vädret var underbart, humöret var på topp, och livet lekte. Fantastiskt!

 

Vi började dagen vid 7-tiden då vi åkte på champagnefrukost hos en klasskamrat. Därefter gick vi till skolan för att ta kort med klassen. Sedan skrev vi i allas mössor, fick alkoholfria drycker av skolan, sjöng sånger i aulan, och mycket mer. När kl var 12 var det dags att springa ut. Vi träffade släkten, fick tre miljoner saker hängda på sig, och fick ställa upp på triljoner kort. Galet roligt var det!

 

Därefter gick vi ner till fallpåsläppet, och sedan var det dags att åka vagn. Vi dansade, tutade och drack ett bra tag innan vi stannade för första stoppet. Det blev lätt förtäring och toalettbesök innan vi klev upp på vagnen för att åka runt lite till. På nästa stopp fick vi bland annat glass innan vi rullade vidare till det sista stoppet. Där fick vi mer glass och även vitt vin. Gott!

 

Efter ett tag kände jag att det var dags att åka hem, så då kom Emmsan med porschen och hämtade mig. Grymt snygg bil måste jag säga!

 

Väl hemma blev det middag (fläskfilé och potatisgratäng), tårta och presentöppning. Jag fick en jättefin skål, massa fina örhängen, 6 shotglas, 2 armband, 2 trisslotter, en flaska champagne, en aladdinask och en valfri resa till någon destination i Europa. Utöver det får jag även välja ut en akustisk stålsträngsgitarr. I'm a lucky girl!

 

Efter några timmar med familj och släkt var det dags för utgång. Klassen hade bestämt att vi skulle träffas vid kanalen för förfest runt kl 21. Där blev det en del alkoholhaltiga drycker innan vi var redo att dra in på någon klubb. Vi började på Swania där vi skakade rumpan ett tag, och sedan drog vi vidare till Backstage. Där blev det mer dans, shottar och vimmel. Under kvällen gick vi fram och tillbaka mellan ställerna, för vi kunde inte bestämma oss var vi skulle vara, haha!

 

När våra fötter höll på att avliva på grund av våra inte särskilt vänliga skor bestämde vi oss för att avsluta kvällen och åka hem. Sagt och gjort. Efter att ha legat i sängen en halvtimme slocknade jag, och då var studenten över. Sorgligt men sant.

 

Idag har jag bara laddat mina batterier, för imorgon är det dags för balen. Kl 11 ska jag på håruppsättning, så det blir ingen särskild lång sovmorgon då. Ännu mer bilder kommer antingen imorgon eller på måndag. Det beror på hur mycket tid jag har.

E


Postat av: mar

Ååå en grymt rolig dag! JAG VILL GÖRA OM DET NU!!!!!! =D

2010-06-05 @ 17:30:59
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Det var underbart! Jag vill också ha studenten igen! <3

2010-06-05 @ 17:33:01
Postat av: Viktoria

Lät som en alldeles underbar dag :D

Stort Grattis ännu en gång! :D



Svar: Vill absolut ta den igen <3

2010-06-05 @ 17:37:03
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Grattis till studenten.

2010-06-06 @ 07:23:39
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Den där Mark borde ju få sjunga mer faktiskt :)

2010-06-06 @ 14:54:06
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Din klänning är dessutom sjukt fin och bilden på när du var liten var du så sjukt söt :)

2010-06-06 @ 14:54:54
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Grattis :)

2010-06-07 @ 12:26:53
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååh, studenten! Världens bästa dag.

2010-06-08 @ 09:02:32
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback