Hail to the preachers, fake and proud

 

Godmorgon!

Idag regnar det, och för omväxlings skull gillar jag det. Jag känner för ha en riktig slappardag idag. Imorgon och framåt kommer jag ha rätt mycket att göra. Jag ska rida, måla och greja med annat. Dessutom åker pappa till Florida imorgon, så jag kommer få ta hand om hela huset också. Som tur är slipper jag vara själv; bror är ju här.

 

När jag vaknade imorse var jag sugen på att göra scones. Sagt och gjort. Sjukt goda blev de, och nu är jag så mätt att jag står i fyra hörn.
E


Postat av: Sandra

det får gärna regna lite den här veckan, börjar jobba imorgon så hahaha xD



Sv:

hahah, man blir faktiskt lite sugen på att skaffa en pojkvän som ser ut lite som rob gör i filmen.. ;)

2010-06-14 @ 13:47:38
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: maria

svar: klart det finns. men är det några utav de som kommentarer? i doubt it!

2010-06-14 @ 15:41:38
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback